sábado, 15 de marzo de 2008

Belleza Universal

1 comentario:

Anónimo dijo...

bonu tenc una maquina xereca, lo de mes es photoshop,faig lo que puc, no es que n'estigui molt conforme pero bonu, t'agrada n'omar faruk? muahaha que bo, que bo, mai a vegades m'han dit friki per escoltar aso pero magrada sa musica, tota i aquesta i sa medieval, l'ham de foc estan de lujo, nose s'aire mistic (dime exagerada XD)me relaxa i m'inspira,
te seguesc apoiant amb sa de blanc, m'agrada, i encara mes pq fas unes fotos com diria jo... magnetiques? i sense que ningu ten hagi mostrat, jo valor mes sa inspiracio i ses ganes que se li posa que no tot lo tecnic, pero bonu hi ha gent per tot, a jo m'agrada i lo que minspiren ses imatges també, molt.
pues mltes gracies per es teu apoio
i res tu,com estaS?
claro clarete que te seguire comentant, ho faig amb molt de gust si no no ho faria XDDDD no me donen cap PIN per fero XD que bona^^
esper q me segueskis comentant
si avam si coincidim per es messenger i podem xerraro, es que me fa moltes ganes muntar una cosa xula i lo que te vaig comentar seria un element important, quant no t'enviare un mail i t'ho explic un poc ok?
crec que en aquesta vida hi ha que cercar, o mes ben dit trobar un significat a tot, ses teues conquestes visuals m'agraden segueix conquerint maite, mas fotos.
mua!
pd: un dia d'aquests undare una plataforma d'apoio a sa foto blanca, salvemos esa imagen!!
xddddddd
besos cuidet matahari, esper que tot be, jo apart de sa feina, tot lo que faig a casa i sa teua cosina, estic mes que cruixida, pero contenta, no es meravellos esta sans i tenir dues cames dos braços dos ulls un nas una boca i un cervell i un cor, i aso que n'hi ha que se queixen de que no se poden comprar es darrer modelet o un joc de marcianitos daquests, no res sort! mua