viernes, 21 de marzo de 2008

Secuencia

3 comentarios:

Anónimo dijo...

brual sa sequencia, s'altre dia vaig veure una foto feta amb un obectiu rotatori, bonu de fet era ahir a callejeros pq feia zapping i vaig acabar a cuatro i sortia una casa que havien fet fotos amb un obejctiu rotatori quina caña una foto de 360 graus, flipava XD

a t'he agregat, un msn tope llarg es es meu XD pues lo de 3 ho via dit pq a ses fotos en veia 3 i clar una suposicio de ses meues, pues no si sou 4, 4, muahahahahahhaah m'encanta preparar lo que estic preparant muahahahaha chill chill chill!!!
UM BEIJO

Sam dijo...

na mayte ha desaparescut!!
i l'anyuram molttttt
jisjisjis
on t'amagues!!!!!
esper q después de tant de temps sense sebre de tu agis fet fotos :P jajaja
venga pq vegis q si q t'escric :D muakis patardot

Anónimo dijo...

eis a belleza universal t'he deixat un coment XD
MUAK