martes, 1 de abril de 2008

Pregonda i Binigurdó

Retoke ojos-Sam
Ranita

Ulls tapats

5 comentarios:

Sam dijo...

Patarruuuuu
me pens q sa foto akesta la va fer en josep.. jajaja jo tenc sa de 1 segon después xd
Mayte estic content que hi hagi colke foto q t'agradi as final :P
ara q s'ha pirat un culega de casa i tenc una estona d'empanada mental miraré avam si faig cosa amb una foto teua com te vaig dir :)
allevà casi t'he dit més cosa per aki q per msn avui xd amb ses millons de vegades q m'has abandunat! jojojo
un beso pulida!

Sam dijo...

Posdata: ses gràcies vus les tenim que donar a voltrus mayte, jo tenc un record especial d'aket dia i tenc molt geloses ses fotos :)
mersi!

Cristina dijo...

May!!!!!Ai que mones elles!!jejejeje...a jo també m'agrada molt sa foto aquesta. Va ser una gran excursió, amb dos gran fotògrafs, i noltrus de models, jejeej...Per cert, d'aquí tres setmanes tornaré a Menorca a fer és cap de setmana, ja esteis troban un puesto, per un altra excursió, que si venc és per asò!!jejeje...un besitooooooo polidaa!

Josep Bagur dijo...

en sam te rao, sa foto la vaig fer jo. Pero tranqui, no passa res. Avam si trop colca puesto que sigui xulu i no haguem nat, per tornar a fer una excursioneta.

Anónimo dijo...

uala quins ulls que ten quedat, flipes, mes matahari impossible!
jaja um beijo mayte^^